Tuesday, September 8, 2009

28 - SAAT TERAKHIR MENEMPUHI UPSR 2009





Hari ini, 8 sept.09 merupakan hari penentuan sebenar kepada murid2 tahun enam kerana bermulanya UPSR yang dinanti-nantikan selama ini oleh mereka di setiap sekolah. UPSR akan menentukan hala tuju mereka. Ke mana selepas ini akan mereka tuju, adakah ke sekolah aliran biasa atau pun mana-mana sekolah pilihan.

Pagi ini murid-murid tahun enam berkumpul di Dewan Sri Gemilang SKMUB sebelum menuju ke dewan peperiksaan. Tn. Hj. Ab. Hadi b. Mat Nor (PK Pentadbiran) dan beberapa guru yang mengajar tahun enam turut menemani dan memberi nasihat serta amanat terakhir.


Bagi semua guru SKMUB ini amat-amat mengharapkan murid tahun enam menghasilkan hasil yang bernas setelah bertungkus-lumus dan berhempas-pulas mengajar dari Januari hingga kini.

Tidak ketinggalan juga ibu bapa dan YDP PIBG SKMUB yang begitu perihatin terhadap kecemerlangan turut serta berada bersama murid-murid bagi memberi sokongan.

"Semoga Semuanya Berjaya Dalam UPSR.....InsyaAllah"

Di saat murid tahun enam menghadapi UPSR, murid-murid lain dari tahun satu hingga lima dibekalkan juga dengan ujian bulanan.






No comments:

Post a Comment